Platforma Grupa ANBOstrobramska 9104-118 Warszawa
e-mail napisz do nas
tel.
fax
PROMOWANEPROMOWANEPROMOCJE

Program Lojalnościowy

RIDGID - Główne czynniki sukcesu

Profesjonalizm ludzi RIDGID? mogła zawsze liczyć na bardzo utalentowanych i zaangażowanych pracowników, którzy pozostają lojalni przez swą całą długą karierę i dzielą ambicje rozwijania ich firmy. Są oni wspaniałymi profesjonalistami, doświadczonymi i ofiarnymi. Firma troszczy się o ich ustawiczny rozwój i indywidualne spełnianie się, inwestując w odpowiednie programy szkoleń. RIDGID? jest przekonana, że zadowolenie klientów można uzyskać tylko dzięki wysoko zmotywowanym, zadowolonym pracownikom!
 
Długie tradycje RIDGID? jest niezawodnym partnerem od ponad 80 lat, oferując doskonałą jakość i wykonanie trwałych produktów. RIDGID? osiągnęła swą pozycję lidera głównie dzięki stałym, wspaniałym relacjom z partnerami w dziedzinie dystrybucji oraz ciągłemu dialogowi z profesjonalistami w zakresie narzędzi do rur. Ponadto, RIDGID? stawia na technologiczną biegłość i tradycję w zakresie narzędzi do prac instalacyjnych i wyposażenie do gwintowania, aby skonsolidować swe przodownictwo w tych dziedzinach. Bogate tradycje firmy RIDGID? pozwalają jej oferować kompletne rozwiązania dla branży instalacyjnej i czynią z niej wzór na rynku.
 
Ciągłe wprowadzanie innowacji RIDGID? ustawicznie inwestuje w rozwój nowych produktów charakteryzujących się wysokim poziomem wartości dodanej, wykorzystując najnowsze technologie. Rozwijanie nowych produktów wymaga nowoczesnych metod i technologii.Wszystkie prace techniczne i badawcze są realizowane w szeregu Centrach Badawczo-Rozwojowych firmy Ridge na całym świecie. Bezustanne zaangażowanie w innowacyjność wyraża się także poprzez politykę strategicznych przejęć i partnerstwa Ridge. RIDGID? jest w stanie spełniać narastające żądania coraz to szybszej i bardziej efektywnej ekonomicznie instalacji dzięki ustawicznemu wprowadzaniu nowych wyrobów.
 
Zcentralizowana logistyka Główne obiekty magazynowe i centra dystrybucyjne zostały rozmieszczone strategicznie na całym świecie, aby lepiej obsługiwać stale powiększającą się liczbę klientów Ridge. Centralne Europejskie Centrum Dystrybucyjne znajduje się w Leuven, w Belgi. Klienci RIDGID? na całym świecie korzystają na zoptymalizowaniu poziomu usług, wdrożeniu systemów EDI, internetowych portali dystrybucyjnych oraz firmowych systemów logistycznych obsługiwanych przez czołowe firmy informatyczne. Firma RIDGID? oferuje usługi logistyczne na najwyższym poziomie.
Tax-freei-ratyi-leasing



Gwintownica elektryczna 2" 690C RIDGIDGwintownica stacjonarna 1233 RIDGIDNarzędzie do wycinania otworów HC-300 RIDGIDGwintownica do rur do 4” RIDGIDGwintownica stacjonarna 300 Compact RIDGID
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Informacja o ochronie danych osobowych Informujemy, że podane dane osobowe osób fizycznych korzystajacych ze strony internetowej ANB Platforma narzędziowa (Klienci) są przetwarzane przez ANB spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią sp.k. ul. Ostrobramska 91, Warszawa 04-118 /Sprzedający będący adaministratorem danych/. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO tj. Rozporządzeniem (UE) 2016/679 Dane są przetwarzane w zakresie koniecznym do : ●elektronicznej prezentacji oferty osobie korzystajacej ze stron internetowych Sprzedajacego, ●wykonania umowy sprzedaży przez Sprzedającego, ●ochrony prawnie uzasadnionych interesów Sprzedajacego, ●wypełnienia obowiazków prawnych ciążących na Sprzedającym. Dane osobowe osób (w tym adresy poczty elektronicznej, numery IP), które ostatecznie nie dokonają zakupu, zostaną bezzwłocznie usunięte, chyba że dana osoba wyrazi zgodę na ich dalsze przetwarzanie poprzez założenie konta w panelu klienta bądź przez zamówienie newslettera. Dane Klientów, którzy dokonają zakupów, będą zachowane do czasu wygaśnięcia wszelkich prawnych zobowiazań Sprzedajacego z tytułu wykonania umowy sprzedaży, w tym wygaśnięcia ewentualnych roszczeń Klientów lub zobowiązań podatkowych w przypadku sprzedaży udokumentowanej fakturą, poprzez przedawnienie (ochrona prawnie uzasadnionych interesów Sprzedajacego). Niektóre dane osobowe Klientów mogą być przekazywane innym podmiotom (poczta, firmy kurierskie, biuro rachunkowe) wyłacznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne do prawidłowego wykonania umowy sprzedaży lub spełnienia przez Sprzedawcę wymogów wynikających z obowiązujacego prawa. Dane osób rejestrujacych swoje konto w panelu klienta będą w tym zakresie usunięte niewłocznie po likwidacji przez klienta konta, chyba że koliduje to z prawnie uzasadnionymi interesami administratora wynikającymi z uprzednio zawartej umowy sprzedaży. Dane osób zmawiajacych newsletter będą w tym zakresie usunięte niewłocznie po złożeniu rezygnacji z newslettera lub po zaprzestaniu wysyłki newslettera danej osobie przez Sprzedajacego. Klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, a także - jeżeli nie koliduje to z prawnie uzasadnionymi interesami administratora – do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klient ma prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celu wykonania umowy, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów Sprzedajacego lub w celu wypełnienia obowiązku prawnego Sprzedajacego. Sprzeciw musi być umotywowany szczególną sytuacją Kilenta. Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie odpowiedzieć na sprzeciw. W sprawach dotyczacych danych osobowych Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zamknij
pixel